ماسک صورت کانیهای دریایی ( ضد استرس ) فری من 175 میل - FREEMAN
نوشته شده توسط : خانم دکتر شفیع زاده

ماسک صورت کانیهای دریایی ( ضد استرس ) فری من 175 میل - FREEMAN

 رفع جوشهای سر سیاه و پاکسازی سطح پوست صورت

بازسازی کننده و روشن کننده پوست
کوچک کننده روزنه های باز
التیام بخش و ضد التهابات پوستی
ایجاد پوستی نرم، هموار، شفاف و ابریشمین
مناسب همه انواع پوستها
کشور سازنده : آمریکا
حجم : 175ML

Related image

توضیحات محصول

مواد معدنی کف دریا به همراه نمک های دریایی بکار رفته در این محصول بخوبی تعادل رطوبت پوست شما را حفظ می نماید و بلافاصله منافذ پوست شما را پاکسازی می نماید و باعث می شود پوست شما سلامت و درخشان شود. برای پوستهای چرب و همه پوستهای تحت استرس و مستعد جوش ایده آل است اما همه انواع پوست ها می توانند از آن استفاده کنند.

( برای تهیه به داروخانه دکتر شفیع زاده مراجعه بفرمایید )

 

بالاتر از میدان ولیعصر جنب کوچه روشن

 

021-88907973

روش مصرف

مقداری یکنواخت را بر روی صورت و گردن قرار دهید. از تماس با نواحی اطراف چشم خودداری کنید. پس از 5 تا 10 دقیقه، یا پس از خشک شدن، به آرامی از روی صورت بردارید و با آب گرم آبکشی نمایید.

عناصر تشکیل دهنده

بنتونیت، کائولن، نمکهای دریایی، روغن اسطوخودوس، بهارنارنج

Related image

تجربه من در استفاده از ماسک صورت کانیهای دریایی فریمن

من سایز کوچک (تراول سایز) این ماسک صورت را تهیه کردم اما فول سایز آن هم که داخل تیوب است موجود می باشد. بسته بندی این محصول فوق العاده جذاب است و من فکر میکنم یکی از زیباترین بسته بندیهای برند فریمن باشد. رنگ بسته بندی آن آبی است و با تصاویر زیبایی از صدف ها پوشانده شده که شاید علت آن وجود مواد معدنی دریایی درون آن است. رنگ خود ماسک صورت نیز آبی است و بوی ملایمی از میوه ها (بیشتر انگور) از آن حس می شود. غلظت آن چیزی بین ماسک های خاک رسی و کرمی است. در واقع خود این ماسک هم جزء ماسکهای خاک رسی است اما از نظر غلظت کمی نرم تر از بقیه ماسکهای خاک رسی است. یک عدد از ماسکهای تراول سایز را میتوان تا سه بار روی صورت و گردن استفاده نمود. این ماسک صورت به راحتی روی کل صورت را می پوشاند و سفت می شود. بااینحال مانند سایر ماسکهای خاک رسی خیلی خشک و سفت نمی شود. هنگام استفاده خیلی دقت نکردم ماسک صورت چند دقیقه روی پوستم ماند، همینکه خشک شد آنرا شستم و بعد از آن پوستم خیلی تمیز و درخشان به نظر میامد بدون اینکه ذره ای احساس خشکی کنم. دیگر در آن لحظه تغییر خیلی محسوسی احساس نکردم، صورتم را با مرطوب کننده مرطوب کردم و به رخت خواب رفتم! صبح روز بعد پوستم نرم شده بود، منافذ روی بینی ام کوچکتر شده بود و من واقعا میدرخشیدم! همچنین جوشها و لکه های روی پوستم هم کاهش پیدا کرده بود. این ماسک صورت واقعا من را تحت تاثیر قرار داد.

قاط قوت ماسک صورت کانیهای دریایی فریمن

  • رنگ آبی آنرا خیلی دوست داشتم. رنگ آبی در ماسکهای صورت جالب است.
  • شامل بنتونیت و کائولین است که باعث جذب آلودگیها و پاکسازی پوست می شوند و همینطور روغن اسطوخودوس و بهارنارنج آن برای ماساژ روی پوست عالیه.
  • به راحتی روی کل صورت را می پوشاند و مانند ماسکهای خاک رسی دیگر سفت و خشک نمی شود.
  • قیمت آن مقرون به صرفه است.
  • باعث نرمی و درخشانی پوست می شود و آلودگیهای آنرا از بین می برد.

 

( برای تهیه به داروخانه دکتر شفیع زاده مراجعه بفرمایید )

 

 

 

بالاتر از میدان ولیعصر جنب کوچه روشن

 

 

 

021-88907973

 

نکات ضعف ماسک صورت کانیهای دریایی فریمن

  • شامل مواد نگهدارنده است.{توضیح مترجم: این نقد در سال 2012 نوشته شده است. فریمن از سال 2016 دیگر از مواد نگهدارنده در محصولات خود استفاده نکرد و روی تمام محصولات آن عبارت no parabens درج شده است.}
  • از اثرات مثبتی که روی پوست بوجود می آورد بعد از دوروز کاسته می شود.
  • Image result for ‫ماسک ضد استرس کانی های دریایی‬‎

 

( برای تهیه به داروخانه دکتر شفیع زاده مراجعه بفرمایید )

 

بالاتر از میدان ولیعصر جنب کوچه روشن

 

021-88907973




:: برچسب‌ها: فری من , freeman , mask , masc , ماسک , صورت , دریایی , دریای , جوش , لکه , پیس , ضخیم , بازسازی , بهینه , ضعف , قوت , فریمن , تجربهماسک صورت , عناصر , تشکیل , توضیحات , محصول , جوش سیاه , کانی , ضد , استرس , سرسیاه , 175 میل , بازساری , سطح , پوست , روزنه , ,
:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: